Συχνές ερωτήσεις

  

Τι επιλογές έχω σε σταθερή τηλεφωνία και internet από την ΜΤΝ;

Μπορείς να επιλέξεις ένα από τα πλάνα MTN at Home που διαθέτει η ΜΤΝ, ανάλογα με τις επικοινωνιακές ανάγκες. Πληροφορίες σχετικά με τα πλάνα θα βρεις ΕΔΩ.

Πως ξέρω ποιο πλάνο MTN at Home μου ταιριάζει;

Θα επιλέξεις το πλάνο ανάλογα με τις ταχύτητες internet που θες να έχεις. Αν δεν ξέρεις ήδη τι χρειάζεσαι, το προσωπικό της ΜΤΝ στα ΜΤΝ Stores, στο Τμήμα Τηλεφωνικών Πωλήσεων της ΜΤΝ στο 800 10 800 ή σε καταστήματα επιλεγμένων συνεργατών μας, θα σε βοηθήσει να λύσεις κάθε σου απορία.

Δεν θέλω να αλλάξω τηλεφωνικό αριθμό. Μπορώ να κρατήσω τον υφιστάμενο αριθμό μου;

Δεν χρειάζεται να αλλάξεις τον αριθμό σου. Μπορείς να τον κρατήσεις και να μεταφέρεις απλά την γραμμή σου στην ΜΤΝ. Εσύ απλά επιλέγεις το πλάνο και τα υπόλοιπα θα τα διευθετήσει η ΜΤΝ.

Τι ακριβώς συμπεριλαμβάνει ένα πλάνο MTN at Home;
Κύριο χαρακτηριστικό των πλάνων MTN at Home είναι το γεγονός ότι μπορείς να μιλάς απεριόριστα από τη σταθερή σου γραμμή προς όλες της σταθερές γραμμές σε όλη την Κύπρο, είτε είναι συνδρομητές της ΜΤΝ είτε όχι. Μπορείς επίσης να μιλάς απεριόριστα με όλους τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας της ΜΤΝ. Υπάρχουν βέβαια κάποιοι περιορισμοί που αφορούν κλήσεις προς εξωτερικό και κλήσεις προς γραμμές υπερτιμημένης αξίας.  Πέρα από τις κλήσεις, θα απολαμβάνεις απεριόριστη πρόσβαση στο internet από το σπίτι, με τις υψηλές ταχύτητες του δικτύου της ΜΤΝ.
Υπάρχουν επίσης και άλλα προνόμια και οφέλη που σου παρέχει η ΜΤΝ με την εγκατάσταση της γραμμής σου, τα οποία μπορείς να βρεις ΕΔΩ.
Ποιες κλήσεις ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται στον απεριόριστο χρόνο ομιλίας των πλάνων;

Τα πλάνα δεν συμπεριλαμβάνουν κλήσεις προς εξωτερικό, κλήσεις προς εταιρείες τηλεπληροφόρησης και γραμμές υπερτιμημένης αξίας. Για περισσότερες πληροφορίες δες ΕΔΩ.

Οι τηλεφωνικές υπηρεσίες, η ηλεκτρονική διεύθυνση, η στατική IP, έχουν ξεχωριστές χρεώσεις;

Όχι. Οι υπηρεσίες αυτές συμπεριλαμβάνονται στο πλάνο σου. Το πλάνο σου συμπεριλαμβάνει δωρεάν τηλεφωνικές υπηρεσίες (προώθηση κλήσης, αναμονή κλήσης, αναγνώριση κλήσης, φωνοκιβώτιο κ.α), δωρεάν ηλεκτρονική διεύθυνση και φίλτρο spam, δωρεάν στατική IP, δωρεάν παροχή εξοπλισμού υψηλών προδιαγραφών και δωρεάν εγκατάστασή του από εξειδικευμένο προσωπικό, καθώς και πολλά άλλα.

Πως ενεργοποιώ ή απενεργοποιώ τις δωρεάν τηλεφωνικές υπηρεσίες της σταθερής μου γραμμής;


Οι δωρεάν τηλεφωνικές υπηρεσίες που συμπεριλαμβάνονται στο πλάνο σου και ο τρόπος ενεργοποίησης ή απενεργοποίησης τους μέσω της συσκευής σου, είναι:

Τηλεφωνικές ΥπηρεσίεςΚωδικός ΕνεργοποίησηςΚωδικός Απενεργοποίησης
Προώθηση Κλήσεων*#*21*##21
Αναγνώριση ΚλήσηςΠροεπιλεγμένα ΕνεργήKαλώντας 136 
Φωνοκιβώτιο*#*211*##211
Αναμονή κλήσης*#*43*##43
Επιστροφή Κλήσης*#*69*##92#

Σε περιπτώσεις που το μόντεμ είναι Zyxel τότε όλοι οι πιο πάνω κωδικοί ενεργοποίησης και απενεργοποίησης πρέπει να χρησιμοποιούνται χωρίς το πρόθεμα *#

Μπορώ να γίνω συνδρομητής σταθερής τηλεφωνίας και internet της ΜΤΝ, αν δεν έχω τώρα σπίτι μου σταθερή γραμμή;

Φυσικά! Η ΜΤΝ θα αναλάβει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να συνδεθείς.

Πώς γίνομαι συνδρομητής σταθερής τηλεφωνίας της ΜΤΝ; Πού πρέπει να πάω;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνεις συνδρομητής της ΜΤΝ:

  1. Σε οποιοδήποτε MTN Store σε όλη την Κύπρο
  2. Τηλεφωνικώς καλώντας δωρεάν το Τμήμα Τηλεφωνικών Πωλήσεων της ΜΤΝ στο 800 10 800
  3. Σε οποιοδήποτε κατάστημα επιλεγμένων συνεργατών μας
Πώς ξέρω εάν υπάρχει κάλυψη στην περιοχή μου;

Η ΜΤΝ προσφέρει παγκύπρια κάλυψη. Εσύ απλά επιλέγεις το πλάνο που σου ταιριάζει και η ΜΤΝ θα διευθετήσει την ενεργοποίηση, μεταφορά γραμμής ή εγκατάσταση νέας γραμμής.

Είμαι ήδη συνδρομητής της ΜΤΝ στην κινητή τηλεφωνία. Μπορώ να τα συνδυάσω;

Μπορείς και μάλιστα αυτό θα λειτουργήσει και προς όφελος σου, αφού δημιουργώντας MTN TriplePlay (σταθερή, κινητή τηλεφωνία και internet) επωφελείσαι με έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο της σταθερής σου γραμμής, ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Πόσο χρόνο θα πάρει από τη μέρα της αίτησης μου μέχρι την μέρα ενεργοποίησης της σταθερής μου γραμμής;

Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 15 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που θα προκύψει οποιαδήποτε καθυστέρηση, η ΜΤΝ θα σε ενημερώσει έγκαιρα για την πιθανότητα αυτή. Αυτό μπορεί να προκύψει εάν υπάρξουν καθυστερήσεις από εξωτερικούς παράγοντες οι οποίοι δεν είναι στα πλαίσια ελέγχου της ΜΤΝ, όπως απόρριψη αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο παροχέα, ελλιπή έγγραφα κλπ.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω δικό μου εξοπλισμό με την υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας;

Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το δικό σου μόντεμ/router. Μπορείς όμως να ενώσεις τον δικό σου εξοπλισμό με το μόντεμ που σου παρέχεται από την ΜΤΝ. Θα χρειαστεί όμως να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις για τις οποίες θα πρέπει να απευθυνθείς στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΜΤΝ, καλώντας στο 136.

Που μπορώ να απευθυνθώ για πληροφορίες ή θέματα λογαριασμών της σταθερής τηλεφωνίας;

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες ή θέματα λογαριασμών, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΜΤΝ στο 136 ή σε οποιοδήποτε ΜΤΝ Store σε όλη την Κύπρο.

Που μπορώ να απευθυνθώ για τεχνικές πληροφορίες ή θέματα;

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες για τεχνικά θέματα, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΜΤΝ στο 136.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω τον σταθερό μου αριθμό στις πληροφορίες καταλόγου της ΜΤΝ και άλλων παρόχων;

Η καταχώρηση μπορεί εύκολα να γίνει καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΜΤΝ στο 136 ή  με μια επίσκεψή σου σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΜΤΝ, προσκομίζοντας την ταυτότητα σου.

Επηρεάζεται η τηλεφωνική μου υπηρεσία με τη χρήση του internet;

Όχι, μπορείς να χρησιμοποιείς την τηλεφωνική σου γραμμή και να σερφάρεις στο internet ταυτόχρονα, χωρίς να επηρεάζεται η ποιότητα της τηλεφωνικής σου υπηρεσίας

Τι εξοπλισμό μου παρέχει η MTN στις υπηρεσίες μέσω τεχνολογίας ΑDSL;
Παρέχεται το FRITZ! Box 7360. Είναι η ιδανική επιλογή για οικιακή δικτύωση, καθώς συνδυάζει την υψηλή απόδοση ADSL μόντεμ και ένα ασύρματο δρομολογητή (router) σε μία μόνο συσκευή. Διαθέτει επίσης ένα εξελιγμένο τηλεφωνικό σύστημα και δυνατότητα χρήσης ως media server. Επιπρόσθετα, υπάρχει δυνατότητα λειτουργίας φαξ μέσω προώθησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και πληθώρα άλλων λειτουργιών.
Σημείωση: Τα πιο πάνω προϋποθέτουν την χρήση εξειδικευμένων συσκευών για την σωστή λειτουργία των υπηρεσιών.
Η ηλεκτρονική ταυτότητα (IP) στο internet παραμένει πάντοτε η ίδια;

Όλες οι υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου παρέχονται με σταθερή ηλεκτρονική ταυτότητα (IP).

Τί είναι VoIP (Ευρυζωνική) Τηλεφωνία;

Το Voice over IP ή VoIP ή Τηλεφωνία Μέσω Διαδικτύου χαρακτηρίζει μια ομάδα πρωτοκόλλων-τεχνολογιών η οποία προσφέρει φωνητική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο μέσω του δικτύου internet.

Ποια είναι η διαφορά του VoIP (Ευρυζωνική)  από την κλασσική (PSTN - αναλογική) τηλεφωνία;

Η διαδικασία κλήσης και χρήσης των συσκευών είναι ακριβώς ίδια με την κλασσική τηλεφωνία (PSTN). H διαφορά βρίσκεται στη χρήση των κυκλωμάτων. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την μετατροπή του ψηφιακού σήματος σε αναλογικό μέσω του δικτύου internet, με αποτέλεσμα τη δυνατότητα διεκπεραίωσης κλήσεων.

Η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου μπορεί να προκαλέσει απώλειες στην ταχύτητα του internet;

Η ταχύτητα πρόσβασης στο internet εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως την απόσταση του σπιτιού σου από τον υποσταθμό παροχής διαδικτύου, την ποιότητα της εσωτερικής καλωδίωσης του σπιτιού σου, καθώς και άλλους αστάθμητους παράγοντες. Η ταχύτητα των Mbps που αναφέρεται (Mega bits per second) είναι η μέγιστη δυνατή ταχύτητα. Η ΜΤΝ, θα φροντίσει έτσι ώστε να έχεις τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα με βάση τις δυνατότητες της περιοχής και του υποστατικού σου, χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα της σύνδεσής σου.

Λειτουργεί η υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας και internet όταν δεν έχω ρεύμα;

Όχι. Σε περίπτωση διακοπής της παροχής του ρεύματος, δεν είναι εφικτό να παρέχονται υπηρεσίες.

Πώς κάνω επανεκκίνηση το μόντεμ;

Σε περίπτωση που θέλεις να επανεκκινήσεις το μόντεμ σου, απλά αφαιρείς το καλώδιο από την τροφοδότηση ρεύματος.

Πώς μπορώ να ανοίξω επιπλέον ports (θύρες) στο μόντεμ μου;

Μπορείς να απευθυνθείς στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΜΤΝ στο 136 για το άνοιγμα των ports που επιθυμείς.

Μπορώ να λαμβάνω τον μηνιαίο λογαριασμό για τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και internet, ηλεκτρονικά;

Μπορείς. Απλά δήλωσε την ηλεκτρονική σου διεύθυνση για να ξεκινήσεις να λαμβάνεις τον ηλεκτρονικό σου λογαριασμό από τον επόμενο κιόλας μήνα. Για τους τρόπους δες ΕΔΩ.